Asus MW201U

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus MW201U op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

boy2007 06-05-2007
Geschreven voor: Asus MW201U

Ik moest zeker even wennen aan de breedte van het scherm, maar dat ging erg snel.
Het was ook even schrikken hoe scherp het beeld is.Ik ben er nu nog van onder de indruk.
Ik heb voor Asus gekozen omdat het beeld en de helderheid super zijn, plus dat er luidsprekers
ingebouwd zijn.
Niet dat het geluid super is, integendee, maar heb toch redelijk geluid samen met de subwoover. Het is zijn geld meer dan waard.
Eén minpunt: de knopjes op het scherm drukken wat zwaarder dan je ze doen lijken. Voor de rest ben ik zeer tevreden

Jeroen D 01-03-2007
Geschreven voor: Asus MW201U

De monitor enkele uren in huis. Het beeld is zeer helder met mooie kleuren. Dit was ik niet gewend met de oude 19 TFT van BenQ. Het breedbeeld is even wennen maar wel handig, je kan namelijk 2 schermen naast elkaar openen.

Je kan de kleuren instellen op Game Mode, Scenery mode, standard mode,theater mode of night vieuw mode.

Het design is subliem!